Veel gestelde vragen

Wat zijn de bezorgkosten?
Lumineux bezorgt met eigen bezorgers bestellingen vanaf € 100,-* door heel Nederland. Standaard vinden de  leveringen gedurende werkdag plaats tussen 08:00-18:00uur.
Zie het *bezorgkostenoverzicht voor de transporttarieven. Dit is een totaalprijs voor het bezorgen- en ophalen.

Wanneer zal mijn bestelling worden geleverd en worden opgehaald?
U kunt bij het plaatsen van de order de gebruikersdag(en) aangeven. Onze administratie zal u de bevestiging toesturen met daarin de bezorg- en ophaaldag. De levering van partyverhuurmaterialen zal normaliter één werkdag voor en één werkdag na de gebruikersdag plaatsvinden.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Jazeker! Bestellingen met een minimumbedrag van € 25,- kunnen zelf worden afgehaald en worden geretourneerd. Wij beoordelen of de bestelling hiervoor geschikt is en vragen dit met passend vervoer op te halen. U dient de bestelling zelf in- en uit te laden. 
Wel dient u er rekening mee te houden dat wij een contante borg bij het afhalen vragen. Dit zal op uw bevestiging vermeld staan.

Wat zijn jullie openingstijden voor het zelf afhalen en retourneren van de bestelling?
Ons magazijn op de Ravenswade 220 te Nieuwegein is maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 12:00uur hiervoor geopend. 
LET OP! Indien u een bestelling heeft geplaatst met gebruikersdag zaterdag of zondag dient u dit op vrijdag op te halen en op maandag te retourneren. 
Op uw bevestiging vanuit de administratie zal tevens vermeld staan wat voor u de afhaal- en retourdag zal zijn. 

Wanneer worden er schoonmaakkosten in rekening gebracht?
Wij vragen alles schoon retour zoals u het heeft ontvangen; met uitzondering van glaswerk, servies en linnengoed.

Kan ik zien of de partyverhuur artikelen beschikbaar zijn?
Op onze website staat niet de beschikbaarheid aangegeven. Dit zal de administratie voor u nagaan en middels een offerte of orderbevestiging aan u doorgeven. 

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Prijzen welke op de website vermeld staan zijn inclusief btw. Op de factuur welke u na retournering van de materialen ontvangt staat de btw splitsing.

Wanneer ontvang ik de factuur?
Wij vragen u, tenzij anders aangegeven in de bevestiging, het bedrag voor levering of dat u komt afhalen per bank te voldoen onder vermelding van order- en klantnummer.
Helaas is het niet mogelijk vooraf een (pro-)forma factuur te sturen.
Na retournering en controle van de artikelen ontvangt u per email de factuur waarop het voldane bedrag vermeld zal staan.

Worden de bestelde tenten geplaatst?
Tenten welke u besteld zullen wij indien aangegeven op bijbesteld op- en afbouwen. Dit zal op uw bevestiging vermeld staan.
Wel dient u rekening te houden met de volgende punten:
– De ruimte waar de tent komt dient vrij te zijn van tuinsets, bloempotten, speeltoestellen, etc.
– Rondom de plaats van de tent dient minimaal 0,5 – 1,0m vrij te zijn. Bij stretchtenten en frametenten dient dit minimaal 2m te zijn.
– Bij het ophalen van de tent, dient deze vrij van versieringen, taperesten en andere eigendommen te zijn.
Bekijk de handleiding voor de opbouw van de partytent.

Zijn er nog andere punten waar ik bij de bezorging/ophalen rekening mee moet houden?
Wij willen u vragen de volgende punten te controleren:
– Bestellingen leveren wij altijd op de begane grond.
– Levering/ophalen kan enkel binnen 10 meter plaatsvinden vanaf de auto op verharde ondergrond.
– Is de toegang (zoals een oprit) geblokkeerd? Deze vóór ons bezoek vrijmaken.
– Op de ophaaldatum en vóór de aangegeven tijdsindicatie dient alles op de bij u achtergebleven karren en kratten zoals aangeleverd klaar te staan.
* Weet u vooraf dat u afwijkt van bovenstaande vereisten, geef dit aan ons door. Zo kunnen wij in onze planning er rekening mee houden of u vooraf een passend voorstel doen.

Kan de bestelling geannuleerd worden?
Bekijk hiervoor onze algemene voorwaarden. Neem hierover per email of telefonisch contact met ons op.

Ik heb na levering een vraag/klacht over mijn bestelling. 
Mocht er onverhoopt iets missen of defect zijn dan dient u dit direct en voor gebruik telefonisch aan ons te melden op 030-2741609. Wij zijn hiervoor van 08:00 tot 22:00uur telefonisch bereikbaar en zullen dan zoeken naar een passende oplossing.
Heeft u ons telefonisch niet kunnen bereiken? Dan vragen wij u een email en indien mogelijk foto’s te sturen naar [email protected].
Indien wij geen bericht van u hebben ontvangen kunnen wij achteraf geen reclamaties in behandeling nemen.

Neem contact op
* Verplichte velden
Vragen?
We helpen je graag. Neem contact op.
Invoice
Mijn account
Je bent nog niet ingelogd. Log in om gebruik te maken van alle voordelen. Of maak nu je account aan!
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...